Träningsvärk

Insåg just varför nedre delen av bröstkorgen gjort ont de senaste dagarna.
Träningsvärk liksom. "konstigt" tänkte jag eftersom det var en halv evighet sedan jag tränade.

Så slog det mig. Har visst "tränat". Mina favorit-BH:ar är de utan band. (så mycket bekvämare!) De har blivit för stora. För att undvika att de konstant åker ner till midjan har jag, omedvetet, gått och spännt ut bröstkorgen de senaste dagarna... hahaha! fail! :D

Dags att köpa ny bh? men palla spendera 300 jävla spänn (minst) på den bara för att det är en "ovanlig storlek" se detta inlägg för mer ingående rant.
Åh, drygt! Pallante! Nu ska jag sluta klaga på bh-storlekar men vafan, man blir ju less!

träningsvärk... ja, jösses.

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0