Men VA!?

Förresten, när en har en sån är blogg får en tillgång till lite statistik och sånt annat fancy schmanz... och... det är fortfarande folk inne på den här bloggen trots att den inte uppdaterats på snart två år!?
 
Inte för å va sån, men, vad är det för fel på er!? (Menat med största möjliga kärlek, såklart ❤)
 
Om ni ska va inne här och snoka kan jag ju iaf ge er något att snoka i :')
 
Enjoy, osv. Ni får gärna kommentera ibland. Jag är lika hemlig som förr, men kanske inte lika "djup" och kryptisk. pga lat och därför rak.
 
Lär mest skriva av mig när jag är uttråkad eller förbannad, vilket händer lite för ofta. Att jag är förbannad alltså, för vem fan har tid att vara uttråkad? #naturvetenskapligtbasårkickingmybutt 😐
 
Love and bruises,
Luvan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0