Dags att starta upp igen?

Funderar på om jag skulle försöka starta upp den här bloggen igen. Mest för att det kan va så skönt att skriva av sig ibland.

Var ju bra käck förr. Ibland. När jag inte var sjukt kryptisk.

Nytt hår och nystart, kanske?

Tål att tänkas på, iaf. Nu ska jag försöka att inte tänka alls och sova.
Megaplugg imorn, samt lunchyoga då jag försöker bli en vettig och hälsosam människa. (lol, vem försöker jag lura?)

På tal om att vara hälsosam - går det att köpa sig en skalmanklocka någonstans? Skulle verkligen behöva en.

MVH,
Prio 1: plugg
Prio 2: sov
Prio 3: mat, om en kommer ihåg...

Love and bruises,
känns som det är dags för en ny catch phrase, men denna känns så härligt bdsm att jag inte riktigt vill byta... 😏

Luvan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0