Slänger in handduken

Slänger in handduken tidigt ikväll. Sov knappt inatt så jag är GALET trött.
Särskilt efter ett rep på 2,5h. Låter kanske inte så farligt men testa ett sent rep, som trummis, på alldeles för lite sömn. Gick rätt bra ändå. Riktigt bra teknik idag. Förutom vänsterhanden som är dryg men även den bättrar sig.

På tal om handdukar har jag tvättat i stort sett alla handdukar jag äger och har idag. Eftersom vi inte har någon torktumlare hänger jag upp tvätten i taket så nu luktar det äpple på rummet. Yum. Världens bästa mjukmedel.

Så nej, blev inget Horsehead Union på Henriksberg för mig ikväll. Gnäggen stack dit. Hoppas de får det trevligt.

Nu ger jag mig.

Love and bruises,
Loud

ps. armbågen kliar som ett jävla as.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0