Äsch!

Glömmer bort att skriva här.. Var bra på det ett tag men ibland har man helt enkelt för mycket att göra.
Ni skulle bara veta. Om jag tänker berätta? ... nej. hähä.
 
 
På krigsfronten:
  • Inga mer gig spikade men en del på g här och där.
  • Ny merch snaaart! (och så snygg den blir! "limiterad" till 50 ex.)
  • Demoinspelning näst-nästahelg.
 
Allmänt:
  • öh... allt jag gör hr med baandet tt göra. tjoho.
  • Träffat en massa människor. mer eller mindre trevligaa. mer eller mindre bra för huvudet. all in all så äre kanoners här på bästkusten.
  • Sätter nitar på allt jag äger och har.
  • min mobil är knas. varit helt bakom flötet sedan jag tappade den på pustervik för några veckor sedan.
 
Nitar:
 

Konstiga skor (även kallade "getfötterna"):


Lite bilder från Uffes-giget:


Och så en från gårdagens gig i Vårgårda:
 
Sist men inte minst, nya pressbilden! LOOK OUT!
 
Näe, för jävla schleten idag. Måste börj träna..

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0