Rant rant... Plant?

Man kan nästan tro att det är SJ jag flyger med...
2h försenat flyg. Kul. Fattar inte hur de lyckas. Det tar bara 1h 20min att flyga den här sträckan. Så, HOW DOES THAT HAPPEN?! (detta kräver versaler då det ska skrikas. Gärna med irländsk dialekt)

SFO kan vara en av de tråkigaste flygplatserna jag varit på. Yep yep. Göteborg City Airport är mer happening än SFO. Där finns iaf en bar. Här... Eh, det finns bud light - vilken jag flyr som pesten. Totalvägrar utspätt råttpiss. Jävla jenkare.

Missar balkongsolnedgång ikväll men oh well, many more to come. Får la kolla från luften istället. Kommer bli fantastiskt trevligt att träffa Roni, Paddy och Guy igen iaf!

"like totally stoked, dude!" - jag börjar bli amerikaniserad. Brukar bli så när jag åker hit har jag märkt. Amerikaniserar min dialekt (annars fattar inte folk vad jag säger...) och använder ord som "dude" och "stoked". Behöver åka över till England istället.

Ouh! Häromkvällen vare en man som började snacka med mig om slavar förr i tiden, osv. Han trodde jag var britt. Och därför en ond människa. Ansvarig för att USA hade slavar förr i tiden.
... Awkward. "I... Uh, I'm swedish. Vikings. Rape and pillage!"

Nä, nu ska jag... Hitta på något. Finns det ingen jävla whisky i hela byggnaden?! f.ö. något de inte heller förstått sig på här borta. "Jack Daniels?" Nej, för helvede! Ge mig skotsk single malt! Ju rökigare desto bättre! (måste ju kompensera för att jag inte röker. Vilket ALLA gör här. Meneh, inte cigaretter)

Love and bruises,
Loud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0