Quickie

Sitter å väntar på min airport shuttle. Idag bär det av mot SF igen! 'bout bloody time! Hollywood kommer ha ihjäl mig...

Lyssnar på gamla replokalsinspelningar. Åeh, mina små krigare!
"det var väl inte så svårt?! Tss! ... Ta sig igenom den... Jävla... Djävulens jävla ackord..."
"fem å tolv är den"
"fem över tolv?"
"fem å tolv är låten!"
"jaha! Jag trodde klockan var fem över tolv..."

Så! Upp till Fog city igen altså. Gött! Graveyard imorn igen. Prima gig igår. 'muricanerna var avundsjuka på mig för jag bor i Göteborg, hoho!
Radio Moscow var riktigt bra! Kul att se dem live. Han är för jävla grym på gura altså! Och slidegitarr... Vart ska jag börja?!

Näe, jag är för bakis för det här. Ni får nöja er med en bild från gårdagen.

Love and bruises,
Loud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0