Mish-mash ... Mosh?

Får ganska ofta höra att jag ser ut som Lindsay Lohan när jag är på denna sidan pölen. (är det en komplimang eller förolämpning?!) men det nya tillskottet är "Katy Perry eyes!" Flera helt oberoende personer har liknat mig med dessa två kvinnor... Här i Kalifornien måste man nämligen vara någon och om man inte är det är det bäst att man ser ut som någon.

Skönt att lämna Hollywood som sagt. I SF är det helt ok att vara ingen alls. Jag gillar det. Har inga ambitioner att bli kändis. Helst inte.
Det är det som är så bra med att vara trummis - man sitter lite i skymundan och kan göra sin egen grej. All eyes on the singer! Man behöver vara riktigt asgrym för att folk ska lägga märke till en och där är jag absolut inte än, if ever, haha!

Blev förresten anklagad för att ha en "bon jovi jacka" på mig igår... Roberto, din jävel!

Dags för boarding! Fick exit-row! Extra leg room, wihoo! Delta gillar mig.

Love and bruises,
Loud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0