Hollywood tease

28C och sol. Hata mig så mycket ni vill. Jag älskar det. Kanske t.om. har lite bränna på G när jag kommer hem.
Längtar f.ö. inte hem till kylan men något säger mig att våren kommer gå snabbt som tusan. Hur ska man hänga med i svängarna egentligen? Jaja, bara att klamra sig fast å gilla läget!

Hittat givna muskelrockbrillorna! Det här vädret får mig på sånt sjukt muskelrockhumör. Längtar som... Som en druggie på avvänjning längtar efter sina droger. (Öh... Hollywood har dåligt inflytande på mina referensramar) men Muskelrock är en av mina favoritdroger. Kan vara relaterat till mitt musikberoende.
Jävla tråkigt med Mark Reale f.ö. fan då. De droppar som flugor hela bunten. Skulle vilja inflika att jag inte godkänt det där!

Snart drar vi till BÄSTA veganstället jag varit på. Någonsin. Skulle kunna byta min själ mot deras mat!

Varit galet förkyld de senaste dagarna. Börjar bli bättre men jag är inte frisk än... Sjukt tråkigt att vara sjuk när man reser. Och vafan, jag lämnar kalla Sverige för varma Kalifornien och blir förkyld?! Fuck that shit!

Snabb update? Höll på att dö i Runyon canyon igår. Inte för att jag trillade utför ett stup eller så utan mer för att förkylning från helvetet + hiking är en SJUKT dålig idé.
Kirrat jeans för 125 pix. Go 'murrica!
Köpt fler vinyler än jag vågar räkna... De är ju billiga här för tusan!
Banderbjudanden, osv. Blev tillsagd häromdagen att jag borde gå på auditions för modelljobb osv. när jag är här... Uhh, tack? Meneh, njä. Men tack, haha!

Dags att kila!

Love and bruises,
Loud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0