Den heliga kon (Santa Rosa)

Ja, "Santa Rosa" låter som en helig ko. Kanske har en tendens att dra saker lite långt i huvudet ibland men jag gillar det på det sättet. Livet blir lite... Färggladare. På tal om färgglatt målade jag en urtjusig helpsykadelisk mugg igår på "the pottery studio". Ja, något i den stilen iaf. "I want something to burn my eyes as I'm having my morning coffee".

Brölloppet var jättefint och talet gick finemang. En av besökarna som stod till vänster om mig garvade sig igenom hela talet. Får la hoppas att det var mina charmiga vitsar har skrattade åt och inte för att han inte alls förstod den brittiska dialekten. ... Eh.

Anlände till "Baghdad by the bay" - även känt som "San Francisco" i vissa kretsar - idag. Redan hunnit klättra upp för Nob Hill, åkt ner för Lombard street och käkat spansk mat och konstig glass i Castro. ("salted caramel" och "honey lavender")

Har nog fortfarande inte riktigt ställt om till kalifornientid för jag är görtrött runt 8 på kvällen och vaknar mellan 6 och 8 på morgonen. Det lär det bli ändring på. Snart! För bövelen! Meneh, inte ikväll. Ikväll är jag nog torris och lägger mig snart. (klockan är f.ö. Snart midnatt så SÅ torris är jag inte)

Tråkiga människor på hostelet. Iaf ikväll. Blev USA hostels i SF denna gång. Samma i Hollywood. Som jag saknar något fruktansvärt just nu. Jävla skithåla. Älskade skithåla. Skräps. Inte fan trodde jag att jag skulle gilla LA innan jag stack dit. Men jag känner mig hemma bland alkisar och wannabes. Bra där.

Förresten låter alla amerikaner korkade. #drarallaöverenkam
Och killen som står lutad över foosballbordet rakt framför mig har hårig buttcrack... Top tre osexiga saker: ... just hårig buttcrack ligger nog bannemig högst upp!

Love and bruises,
Loud

Ps. Badass coffee! De är inte HELT dumma ändå, de där jenkarna


Kommentarer
Postat av: sara

ahahaha leninade!!!

2012-01-20 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0