Lördagsunderhållning

Sånt här sitter jag och roar mig med en ledig lördag som den här.

Antimateria
Kardasjevskalan
Megaton
Positronemissionstomografi
 
... Det hela började med att jag satt och klurade på kattnamn. Tyckte att Antikrister var ett rätt fräckt namn. Fick kommentaren "men vad skulle hända om din pappa klappar katten?" (Min pappa heter christer)
Jo, de skulle väl annihilera varandra.. eller, tre kilo katt: poff, borta och far min: poff, tre kilo lättare! Men explosionen som skulle uppstå skulle inte vara ett litet "poff". Pappa gissade att det skulle bli en explosion på ungefär ett megaton. 
Hirosimabomben var en explosion på 0,0125 megaton... Ehh.. Jepp.
Större delen av södra Sverige: poff! borta?
 
... Kattabstinens till tusen! Attackgosat med Missan hela förmiddagen.
 
katt!!
 
Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0