Burn down Los Angeles

En nöjd Luva i Runyon Canyon, LA

Fått dinge på Rival Sons på senaste. Sedan de lirade på sticky. Om jag såg dem? Najj! Jag har en tendens att vara för seg med att fixa biljett. Blivit lite av en trend... Tröstar mig med att de säkerligen kommer tillbaka inom en inte alltför avlägsen framtid.

Sist jag var i LA och kilade in på Spotlight tattoo för att skaffa den traditionsenliga gadden från Grant (... det bidde inget, han var och gästade på en anna studio just då. crap) så satt Baby Ray och jobbade på ett ganska stort motiv på ryggen på en kille. Det han gjorde var hans bands logga. Ett par "tigervingar". Rival Sons logga.
Blev tipsad att spana in bandet, "I think you'd like them", vilket jag såklart glömde.

Bättre sent än aldrig.

Rival Sons på Spotify

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0