Malmö

Trodde nog aldrig jag skulle yttra följande mening för 1½ månad sedan men... Jag saknar Växjö. Eller, mest så saknar jag natur. Varit ett klart underskott på det på senaste tiden.
Saknar att promenera och jogga runt södra bergundasjön.
När jag kommer hem ska det bli hårdträning! Jävlar vad jag saknar att träna!

Ska snart hoppa i duschen. Drar till Lund senare idag. Tillbaka i Malmö ikväll.
Imorn lirar '77 på Klubb Decibolt! (håller till på Volym)
Alla borde komma. Har du något bättre för dig är det synd för dig: You're delusional. '77 är utan tvekan det bästa som händer i malmö imorn kväll. Ses på Volym!

fortfarande min favorit


Nu äre dags för duschen! Cheerio

Love & bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0