Hörlurar och audiofiler

Ligger här i sängen. Kom just hem. Promenerat hem från stan. Mer om det sen!

Ligger här i sängen och lyssnar på Chopin med mina nya lurar. Som är lite för bra för mitt tycke! Hör hur pianisten andas... Var helt övertygad om att det var någon i rummet... Hetsig? Jag?! (lät som att någon tapetserade om... Vet inte riktigt vad jag ska tycka om att det är min go-to-förklaring när jag hör konstiga ljud...)

Och förresten, till de som tycker att det är jobbigt att gå hem själva mitt i natten: sätt på er eran bästa superhjältetröja, ex: Wonder Woman, tänk på något bra, ex: typ... Kladdkaka och lyssna på toksatanistisk musik, ex: Ghost för kvasipopare eller Satyricon för de som känner sig lite hårdare. The Devil's Blood funkar också bra.

Nu blev det Dvořák i lurarna. Natti natti!

Love & bruises,
Loud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0