har vare tomt

oops!
eh... inte blivit sa mycket uppdateringar har i bloggen under resans gang. alls. sorry.

har varit ratt duktig pa att skriva sma fyndigheter pa fejjan men bloggen har det varit svarare med.
mest for att man har fb pa iphonen och kan updatera sa fort man har wi-fi. bloggen daremot kraver en riktig dator. sitter vid brorsans dator nu. javla mac. missforsta mig inte nu, jag gillar i allmanhet mac. men den har datorn. vafan?! ... for att inte tala om engelska keyboards. bah!

1. Jag har lyckats halla fast vid min brittiska dialekt. hurra for mig!
2. jag har gatt upp hur mycket som helst i vikt. hur mycket vet jag inte, har inte pecis forsokt leta upp en vag, men jag kollade mig sjalv i spegeln haromdan och tankte "vart fan kom allt detta fran?!" allt socker. det ar dar det kommer ifran! amerikaner och deras javla mat. saknar riktig mat. nyttig mat. utan socker!
3. I left my heart in san francisco.
4. JAG SAKNAR SOCAL'S HETTA! Uppe i Santa Rosa ar det ganska varmt men jag saknar 100F! :D
5. Jag saknar alla dar hemma. Sitter har och lyssnar pa Pink Floyd's "Wish you were here". Vill aldrig aka hem. Men eh, jag ar hemma om en vecka.
6. Jag har redan borjat glomma bort hur man pratar svenska. Kan fortfarande skriva det men tala ar en annan sak. tydligen har jag brittisk dialekt pa svenskan. bra dar! pluspoang till mig.

lite smasaker fran resans gang.
vet inte var jag ska borja. kommer ha en massa att beratta nar jag kommer hem helt enkelt! tiden har gatt sa snabbt. bara en vecka kvar. flyger for fan pa lordag! (vill inte!)
far se om jag kommer hem till vaxjo med en gang, troligen inte. familjeanlagenheter kommer nog halla mig nere i sydligaste delen av sverige i en vecka.

Imorn blir det forhoppningsvis Iggy & The Stooges pa The Warfield i San Francisco (krangel med biljatter, blah! pallaaa...), sen bar det av mot San Diego pa tisdag. Vi kommer aka langst kusten sa det blir en tvadagars-trip lagst kusten, en dag (bara?!) i San Diego och sen en sista kvall i LA innan jag flyger runt lunch pa lordag.

tror nog bestamt att det ar dags att sova!
precis lagom tills dess att alla borjar vakna ar det dags for mig att sova.
natti folket!

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0