Vafan nivea!

Försöker desperat rädda mina vinterstrejkande läppar.
Ser ut som en idominfjortis. Halvsnyggt. Eller ganska helfult faktiskt.
Såg inte hur det såg ut förrän jag klev innanför dörren och såg mig själv i spegeln. Måste skrämt slag på folk på vägen hem från stan.

ajje!
(förresten ser man hur sne min näsa är på den här bilden! funderar på om jag faktiskt är född sån eller om det var den där förgrymmade snickarbänken som passade på att knäcka till näsan när den ändå var på pannan. Två flugor i em smäll liksom)

Förlåt Växjö. Jag var desperat. Trodde det skulle vara genomskinligt. Jävla nivea! *hytter med näven* Köpte ju ett jävla cerat för att jag inte ville använda idomin och se ut därefter. Min plan gick i stöpet.

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0