jag: satanisten, provokation och dumma amerikaner

Slår vad om att jag kommer bli frågad om jag är satanist nästa gång jag åker till Kalifornien. Första gången jag var där fick jag den frågan fem gånger. FEM gånger. På åtta dagar. Yä! Jävlar vad farlig jag måste sett ut... eller?


Förra gången: inte en enda gång faktiskt! Gissar att det blonda, lockiga håret såg lite för... Änglalikt ut. Men nu när man är rödhårig räknas man nog som farlig igen tror jag.

inte alls strategiskt valda bilder!

Så jag tänkte såhär. Nästa gång jag får den frågan kommer jag svara "ajemen!" (även om jag är ateist. ... vilket nog ser ännu sämre ut i deras ögon när jag tänker efter)
Så jag tänkte såhär, eftersom jag tycker det är så oerhört kul att provocera folk:
Satyricontröjan ska med! Får införskaffa en Pentagramtröja med, det är bannemig på tiden!

... Sen kommer insikten: behöver jag fler bandtröjor? eh, kanske inte. fast jo!
och så kom insikt nr 2: fan vad ytlig jag är. Men det är ju kul! (jag är väl inte den värsta av de värsta iaf. imorse lade jag ner hela tre minuter på kläder, smink och hår - varav två av de minutrarna säkerligen gick till ögonbrynen)

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0