lilla solstrålen

Jävlar i havet vilket jävla humör jag var på igårkväll. Bitter och höll på att tappa allt förtroende för hela mänskligheten. Gött! Kul att man är en sådan liten solstråle!

Försökte skriva texter. Gick skräp. Istället skrev jag en massa omsammanhängande drabbel i mitt block. Det mesta skrevs när jag vaknade mitt i natten, utan lampa, så jag vettifan vad det kan handla om. Eller om det ens går att läsa...

Har nog en liten hum vad det handlar om. Får se om det går att sammanställa till en text... eller fem.

Försöker skrämma bort bitterheten med klämköckt 80-tal och kaffe.
Går helt ok hittills. Ska nog ta en promenad till BG och banka lite på trummorna. Pepp på att testa lite nya grejer.

Love and bruises,
Loud

Kommentarer
Postat av: sara

Weltschmerz

:mental depression or apathy caused by comparison of the actual state of the world with an ideal state

2011-11-28 @ 13:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0