Götlaborg på fredag!

Drar till götet på fredag och spanar in ett kollektiv jag tyckte lät intressant. 

"Vi är fyra stycken lättsamma människor som behöver ytterligare en kamrat att dela boende med."

Snackade lite på feletonen. Lät najs. Så jag sticker dit och spanar in stället på fredag! Aspepp!
Försöker dra med mig folk. Blivit bemött av halvljummet intresse hittills... Vem fan bangar på götet? Jävla smålänningar! hoho

tror jag är lite lagom go å käck just nu.
Bobo & co. var grymt bra på Pauze ikväll. Slidegitarr är tamejfan bland det bästa som finns! Gets me every time.
Zeppelin, Cash och annat trevligt. Nöjd och lullig luven.

Love and bruises,
Loud


Kommentarer
Postat av: Anonym

För allt smör finns i småland!

2011-12-01 @ 16:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0