Dagens platta: Sabbath Bloody Sabbath

Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath

Gäller ju att matcha tröjan! haha


Nu var det länge sedan jag körde en "dagens platta". Med "recent events" (11.11.11, 11:11!) och dagens val av tröja i åtanke tyckte jag detta var ett aldeles förträffligt val. Fantastiskt bra platta!
Fluff är lite jobbig att lyssna på när man är så trött som jag är idag men Sabbra Cadabra piggar upp alldeles lagom.

Killing yourself to live kan innehålla ett av de konstigaste partierna genom musikhistorien: "Smoke it! ... Get high!" Fantastiskt roligt första gången man verkligen lyssnar på det.

Jag kommer alltid föredra Sabbath med Ozzy. Alltid.

Love and bruises,
Loud

ps. har jag valt denna som dagens platta innan? har jag säkert. den är så bra är den att den förtjänar bli det igen iaf. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0