Ja, jag är patetisk

Eftersom det är ett nordamerikanskt flygbolag (inte amerikanskt, men kanadensiskt - Air Canada) jag flyger med så får man SJÄLVFALLET ha med sig både vapen och ammunition! hoho! (sluta tänka på Kent era jävla popsnören!)

Så jag får altså ta med mig mitt patronbälte!
eftersom det är tomma hylsor! whoop-di-doo!
Bara jag packar ner det i en trä/plast/metalllåda inbäddad i kläder i mitt incheckade bagage. lätt fixat.

Ja, hela min kväll har handlat om detta.
Ja, jag är patetisk.
& Ja, jag är fåfäng.

Love and bruises,
Loud

Kommentarer
Postat av: sigrid

hade du inte skrivit kent hade inte jag kommit på det. vilken twist!

2011-05-05 @ 14:15:09
Postat av: Evelina

But it's a disease! Jag kan inte INTE tänkta på kent när jag läser det där!

2011-05-05 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0