bin Laden

Såhär ligger det till...

Jag försvarar inte honom eller hand handlingar. Men jag tänker inte fira hans död.
Jag tänker inte fira någons död. Det är inte något att fira.

Att skriva "Rot in hell" på en löpsedel är fullkomligt osmakligt. Hur kan man som kristen skriva något sådant? (jag utgår ifrån att den som skrev det kallar sig kristen då 1. en majoritet i USA kallar sig kristna & 2. ateister tror inte på helvetet)
Går inte religion ut på att vara en så bra människa man kan vara? Hur kan man skriva "rot in hell!" på en löpsedel? Jag förstår att jag inte har samma mentalitet eftersom jag är svensk, osv. osv.

Och naiviteten! Jag vet inte var jag ska börja? Att så många nu tror att det är över och "att rättvisa skippats". Vakna upp. Det har bara börjat. Det är MÅNGA som kommer vilja ta hans plats.

Åh. Nä.
Jag kan inte ens sätta ord på det jag tycker och tänker just nu.

Naivitet. Suck.

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0