bin Laden forts.

"It's good news that he was caught and all, but I feel I need to be realistic about this. I've seen footage of hoards of people partying, as if this was some sporting match that the US won, and it makes me sick to the bottom of my stomach.

Also, people shouldn't think that now Osama is dead it will all be peaches, roses and cake. It's not like he was the one man orchestrating all the terrorist attacks. ..."

( -- sma0013 @ Megadeth Cyber Army forum)

Den här människan har sagt en massa bra saker i en tråd om Bin Ladens död på forumet, och jag håller med till fullo, och blivit MASSIVT flamead. varför? Jo, för att majoriteten på forumet är amerikaner som ser världen i svartvitt och tycker att ingen som inte är amerikan kan förstå hur det känns nu när bin laden är död.

åh gud, var ska jag börja? Jag tror jag väljer att inte börja alls. Tänkte skriva i den tråden men jag är rädd för att jag kommer bli jagad med högafflar. Kanske ändå borde uttrycka min välvilja mot "sma0013"?

Love and bruises,
Loud

Kommentarer
Postat av: sara

Grace heter hon. Av någon anledning så håller jag alltid med det hon säger. Det får mig att skrika "Exakt!!" bakom skärmen, höhö :D

2011-05-05 @ 14:20:17
URL: http://thiscreed.tumblr.com/
Postat av: Luvan

hon skriver bra saker!

Jag tror vi borde stötta henne lite.

stackars blir ju totalflamead. mummelmummeljävlaamerikanermummelmummel

2011-05-05 @ 15:02:26
URL: http://luvanloud.blogg.se/
Postat av: sara

Haahahaaha, my thought exactly!

2011-05-06 @ 18:17:22
URL: http://thiscreed.tumblr.com/
Postat av: sara

Går över och skriver något nu.

2011-05-06 @ 18:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0