Japan


Sendai: före - efter tsunamin

Snackade med brorsan igår, i två timmar, som mår fint.
Chibahalvön har skyddat Tokyobukten (Tokyo, Yokohama, Yokosuka, bl.a.) ifrån tsunamin. Enormt jävla skalv men eftersom han är uppvuxen i Kalifornien märkte han det knappt först.
... Jävla pucko! haha! Typiskt min bror. Han går runt i sin egen lilla värld.

Svårt att förstå att jag var där för exakt ett år sedan.
Och oerhört svårt att se detta land som är så strukturerat i vanliga fall i detta skick.
Det känns helt sjukt.

På tal om resor måste jag fan härifrån snart. Jag känner mig å oinspirerad att jag blir arg, frustrerad och bara vill nita någon. Snart äre dags för Holland iaf!
Saknar Berlin... och La-La-Land!

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0