schleten

känner mig minst sagt schleten efter helgens festival.
sitter på jobbet nu. sov ca 3,5 timmar inatt. YEAH!

imorn. då jävlar. fan vad jag ska sova.

Men! Jävlar i havet vad kul jag har haft!
Och shit pomfritt vad mycket vi har wrestlats!
Missade tyvärr Pentagram i fredags då jag dök med huvudet före rakt ner i marken... inte helt genomtänkt kanske. Men så kan det gå.

Har ont i hela kroppen. blämärken och skrapsår överallt.
Brännt mig har jag också gjort. Jag är inte längre rödhårig och blek, jag är guldblond och solbränd...
Känner mig nästan som Kissie eller nått. ush!


Pjätts bandare. Snygg liten sak.

Återkommer senare när jag vaknat. Om jag vaknar. (mentalt menar jag såklart)
Snittat på 3,5 h per natt nu i lite för många nätter.
kaffekaffekaffekffekaffekaffekaffe~ (är jag den enda som tänker på Gaddafi när jag hör/läser/skriver kaffe? Gaddafi låter ju som Coffee. nästan iaf. Muammar al-Coffee)

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0