Runnin' with the devil

12 km - 1h 17min

förut låg jag på 1h 22min - när jag orkade hela vägen runt!
Gick finemang idag. Var trevligt att springa och det kändes som det gick hur snabbt som helst.
Kan nog bli redo för marathon lagom till nästa år trots allt! höhö

Nu ska jag köra lite vikter innan det är dags att slänga sig i duschen.
Har ju sag nu ett tag att jag skulle träna varje dag i 50 dagar inför LA... SÅ jag får la bita i det sura äpplet och göra det då. fan.
Men det får la va värt det då när man är snyggast på hela Venice! hähä

Och så påminnde Jocke mig att vi skulle dieta också. Han kör på bara bacon, jag kör på... någonting annat.
tack jocke.

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0