öh... oj.

justeja.
lätt att glömma den här när man aldrig får några kommentarer. hrm hrm.

Anywho, imorn börjar Muskelrock!
Jag är så pepp att jag inte vet vart jag ska ta vägen. in i dimman!

bild från förra årets Muskelrock. kanske ska ta det lite lugnare i år.


Fixat alla väsentligheter:
  • megadeth-hotpants
  • alkohol - minttu bl.a. då det liksom invaggar en i en falsk illusion av att man skulle vara fräsch.
  • blandband
  • SPF 50 (anti aging t.om.! sjukt töntigt. sjukt LA.)
  • benvärmare

Jobbar till kl 10 imorn bitti.
Efter det knäcker jaag första ölen! ... dvs. ungefär 10:30!
bara amatörer som inte dricker innan 12. hoho.

Har nog förresten lite nyheter att dela med mig av efter festivalen.
Men vad jag vet är det nog hemligt än så länge.
Eller vafan, ja. äsch. jag vet inte. jag är ju bara trummis.

Hur som helst kommer jag säkerligen ha en jävla massa fina historier att dela med mig av!

Förra året brände sig (dåvarande) bassisten i Pagan Altar på en potatis.
Han hade inga fungerande smaklökar på två veckor.
true story.

Sån spännande fakta kommer jag ha med mig när jag kommer hem på söndag!

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0