varför är jag sån här?

Varför vill jag aldrig berätta saker för folk?
Aldrig. Ingenting. Någonsin. På riktigt.
Känns som att jag personifierar uttrycken "ensamvarg" och "hemlighetsfull".
Jag gillar att vara själv och jag gillar inte att berätta saker för folk.

Ta det inte personligt, jag bara är sån.
Det är väl mig det blir jobbigt för i längden ändå.

Jag hade gärna varit världens mest öppna och sociala människa men det är jag inte. Inte för att jag är socialt missanpassad, jag gillar att umgås med folk också, men jag trivs i min ensamhet. Det är väl bara bra att man kan stå ut med sig själv? Tydligen är det många som inte gör det.

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0