träning

någon kanske har uppmärksammat att jag börjat träna.
Kanske för att jag klagar på mina knän och smått extrema blåsor hela tiden? höhö
På tal om blåsorna så har jag inte lagt upp en bild på någon av dem, va? tror inte det. Tror inte jag gör det heller. Jag skonar er. Men videon jag la upp representerar den sista ganska väl. Syrran sa att hon inte trodde men kunde få såna blåsor... Men jag ska då alltid vara värst!

Anywho, jag har börjat få - för första gången i mitt liv (!!!) - en midja som går innåt! haha!
Jag är inte världens kurvigaste precis. Mest rak. och lite halvplatt.
Men nu jävlar!

Jag ska vara snyggast på Venice! höhö

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0