tönt

Alltså... Seriöst?
Jag blir så trött på den jävla rivaliteten mellan fansen. Framför allt Metallicafansen vs. resten av bandens fans. Och nej, det säger jag inte för att jag är Megadethfan (jag älskar Metallica också för fan) det finns en jävla massa Megadethfans som hånar Metallica hela tiden.

Men jag har mött ett förvånansvärt stort antal Metallicafans som börjat jävlas med en bara för att man lyssnar på Megadeth. Jag menar... hallå? seriöst? driver du med dig? jävla fucktwat!

Den här killen som skrivit på "Big Four Live at Ullevi"-eventet på facebook... Han tar fan hem det. Vilket jävla ljushuvud va.
GÅ INTE PÅ DEN JÄVLA KONSERTEN DÅ OM DU INTE VILL DITT JÄVLA FOSSIL! Vänta bara till Metallica kommer tillbaka nästa gång de lirar själva? Detta är inte sista gången den pengakåta dansken som har mage att kalla sig "trummis" kommer komma till sverige. (again, jag älskar metallica, för musiken, den tidiga iaf, det behöver inte betyda att jag gillar dem som personer, tycker att Ullrich är en reko kille ELLER inte kan förolämpa dem lite ifrån mitt hörn av världen)

BITCHPLZ!

Ses längst fram på Megadeth eller i moshpiten under Slayer!

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0