Sweden Rock-kryssning

Såg just att Anvil Spelar på Sweden Rock-kryssningen i höst!
Grymt! (synd att Testament ställt in)
Blev sjukt bitter för att jag inte kan gå.

Sen kom jag på att jag blir TOKSJÖSJUK för minsta lilla ändå.
Så fort jag sätter foten på en färja säger mitt balanssinne "oh, bollocks to this!" och jag får spendera resten av resan sittandes i någon hörn, yr och illamående.

Så jag tror jag väljer att se Anvil på fast mark någon annan gång.



fantastiskt sunkig kvalité! Som att kolla på VHS på youtube.

Love and bruises,
Loud

Kommentarer
Postat av: Mary Raven

Kommer inte komma över att Testament ställt in hela turnén... Är såå besviken!! Faan vad grymt det hade varit att se dem på båt!!



sv: Grymt, ja säg till mig!! :-D

2011-07-07 @ 23:16:04
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0