Mosh potatoes

Känner mig helt jävla besegrad idag.
Mosad.

Ont. Aj.

Men heelvede och jävlar i havet vad kul det var igår!
Fyfan! Helkt jävla sinnessjukt bra var det!
Kändes som att alla banden ansträngde sig lite extra, ha!

Saknade Hanneman men Gary Holt gör ett jävla bra jobb han med. Saknade Slayer under !Am I Evil?" också. Vafan?
"Shawn King Scared" - sjukt kul!


Blev inte nerslagen av någon heller för att "gilla fel band", haha!
Stod brdvid en himla schysst tjej under alla spelningarna. Trevligt när man hamnar bredvid människor man kan snacka med. Brukar intr ha sån tur! haha, brukar mest hamna bredvid dryga människor som försöker putta bort en.

Vaknade till en jävla massa meddelanden på facebook förresten.
Ja, hej hej allesammans! *vinkar*

Nu ska jag nog lägga mig lite och vila min stackars nacke. Kunde fan inte headbanga under Metallica, musklerna var helt jävla körda efter Megadeth och Slayer. Shit pomfritt!

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0