fler tankar

Skulle för övrigt vilja påpeka att jag tycker Mia i Crucified är grym.
... men Nikki är fan inget å hänga i granen.
De andra har jag inte ens en åsikt om. Jag har aldrig lyssnat särskilt mycket på "CB".

Jag är alldeles upprörd! jösses, jag måste fan ägna mer energi och tankeverksamhet åt riktig kriser.
Som häromdagen då jag blev alldeles upprörd på mig själv när jag stod och spolade kranvatten för att det skulle bli kallt. Så jävla i-land! Jag blev arg på mig själv för de är för fan folk i världen som dör varje dag för de inte kan få tag på rent dricksvatten och här står jag och spolar mitt fullkomligt jävla drickbara kranvatten för att det ska bli kallt?!
Lägg i en isbit då din lata jävel.

Jag tror jag är lite extra bitter idag.
Men jag sprang iaf duktigt.

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0