Crucified Barbara

närmare bestämt deras trummis är vad(err.. den?) jag tänkte skriva om.

Nikki Wicked.

Hur ska jag uttrycka mig så artigt som möjligt?
... Jag kan inte ta henne seriöst. Någon stans.

Jag kan inte ta en trummis seriöst som har en extra kagge som utsmyckning. Det är nog tamejfan det töntigaste jag har sett!

Såg dem förra året på Getaway, trodde bara jag inbildade mig att hon inte använde den och att jag hörde dåligt eller nått. Men när de spelade på Harrys i fredags var fanskapet inte ens uppmickat.
Så jävla töntigt.


till vänster: uppmickad
till höger: VAFAN?!


Åh, jag kan inte komma över hur jävla töntigt det är att ha en extra kagge som utsmyckning!
Vafan! Ska du inte använda den ska den inte vara där!

BITCHPLZ

Love and bruises,
Loud

Kommentarer
Postat av: sara

HAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH MEN SNÄLLA

2011-07-18 @ 22:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0