vinterkyla

"Enligt en undersökning som tidningen Hem & Hyra gjort fryser en majoritet av landets hyresgäster i sina lägenheter i vintertider. Mest frusna är enligt undersökningen unga kvinnliga stadsbor. Enligt Barbro Engman, ordförande för Hyresgästföreningen, kan att så många fryser bero på att många fastigheter i Sverige skulle behöva rustas upp för att klara av kylan.
Ingen hyresgäst ska behöva frysa i sin lägenhet. Det finns inget värre eftersom det inte går att göra någonting, man blir som paralyserad., säger Barbro Engman till Hem & Hyra. (FL-Net)"

JA!
Vafan!

Jag frös så in i helvete i min gamla lägenhet. Nya är bättre. Den var jättevarm när jag flyttade in tills de jävlarna bytte reglagen på elementen och det blev mycket kallare...

Exsqueeze me, men vafan e det?!

Anywho, nu ska jag fortsätta titta på skräpfilmer.
Muskelrock deluxe imorn! yay

Love and bruises
//Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0