den forna veckan

... sanningar och osanningar.
dags att dra alla över en kam!

jag hatar alla med lockigt hår. särskillt Mustaine.
och ja, självklart innebär mig själv också...

spiskummin kan vara världens bästa krydda.
efter cajun seasoning-blandning såklart.

att sitta i en 90-gradersbastu efter två koppar kaffe och utan mat i 30 timmar är en dålig idé.
en jättedålig idé.

jag har nog alzheimers trots allt.

jag måste gå emot alla mina principer och klippa mig. (OH HEEELL NO! - med sydstatsdialekt)

Coyote ugly kan vara den sämsta filmen... någonsin.
Ändå måste man kolla på den varenda gång den går på tv... jag vill också dansa på en brinnande bar.

Dragon lady lever upp till sitt smeknamn. Kärringen ska få se på fan om hon tror att hon fortfarande kan köra med mig trots att jag flyttat ut sedan länge. Hon är för fan dum i hela huvudet.
Men det är nog inte hennes fel från början... Hon blev nog tappad på huvudet som bebis.

Den här våren kommer nog bli ganska galen.
På ett bra sätt.

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0