tips emottages tacksamt!

Jag har ett sådant i-landsproblem. Jag skämms lite.

Jag har en massa snygga T-shirtar som jag inte vet hur jag ska klippa till.
(megadeth: 4, varav två är helt enorma
satyricon
hard rock café
hellacopters)

så alltså, som rubriken lyder: tips emottages tacksamt!

klippt (och sytt... för hand) under dagen:

party on, Garth!

fixade till Bullet-tishan också. visar imorn. eller en annan dag.
adopterade tre av fistens gamla bandlinnen också. imorn! eller en annan dag...

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer
Postat av: M

Sjukt festligt linne!



En snygg grej är att klippa av "bandet" som går över axlarna (om man redan klippt t-shirten till ett linne) och sedan knyta ihop dom. Man kan också snurra banden ett varv så tröjan liksom går ihop i ryggen. Annars är ju vanliga lite lösa linnen snyggast, eller tajt t-shirt med uppkavlade ärmar!

Inte direkt någon nyhet.. hehe

2011-02-23 @ 22:59:15
URL: http://hardlucklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0