får inte nog!

Idag var jag otroligt hurtig och gick runt sjön.
Njöt av solen och lyssnade på musklig rock.
- Jag får fan inte nog av Graveyard's Hisingen Blues! Fyfan vad bra den är!
Och så spelar de på Muskelrock i sommar. Fan vad bra det kommer bli! Lineupen är helt sinnessjuk i år.
Utan tvekan världens bästa festival. Har haft sådan abstinens hela dagen..

Bara 13½ timme kvar! Sen är jag ledig i två veckor! wihoo! ... Om jag inte blir inringd dvs.
Missade ju mastodontveckan förra veckan eftersom jag... well, var ganska hög på morfin större delen av veckan. Men jag har lyckats jobba in 72 timmar denna veckan när detta passet är slut.

Förresten märkte jag en sak när jag släpade mig runt sjön.
Det må fortfarande vara svinkallt MEN våren är definitivt på väg nu! Man märker att solen äntligen börjar värma.

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0