anonymitet

Tenderar att få en del onödiga kommentarer här på bloggen de få gångerna jag faktiskt får kommentarer. Jevvla tråkigt.
Jag använder den här bloggen som en sorts plattform där jag kan avreagera mig och skriva ner saker jag behöver få ur mig. Såklart aldrig de mest personliga sakerna. De hamnar i en privat dagbok eller i musiktexter... (vänta bara, de kommer nog. lite lagom kryptiska så ingen fattar)

Såklart är alla de onödiga kommentarenra alltid anonyma.
Kom tillbaka när du vågar stå för vad du skriver. tönt.


Varför förvandlas vanliga människor till riktigt fula "troll" så fort de sitter bakom datorskärmens anonyma trygghet?

Svara på den, ni anonyma töntar
Yours DEARLY,
Luvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0