äggtoddy!

Blev just extremt sugen på äggtoddy.
Har inga ägg hemma. Ingen rom heller...
Fan då! Får la hålla mig till glögg då.
Får bli äggtoddy imorn...

har f.ö. försökt klippa till min Warriors tröja... Ibland vill det inte. För ibland är det "girlie" modell... just "ibland" - när det inte vill - är just då det är girlie-modell. Killtröjor är mycket lättare att klippa till.
För de är raka.
Vi, kvinnor, har kurvor, ha! Sug på den. (för, eh, ja, kurvor är snyggt)
Jag gillar de ytterst subtila kurvor jag faktiskt har och jag behåller dem gärna. (de har börjat försvinna på senaste och det bekymrar mig!)

Näe, jag har faktiskt bättre saker för mig än att spamma nätet med onödigheter.

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0