packar

shit.

nu är det här. nu är det dags. imorn vid den här tiden sitter jag på ett flygplan som ska ta mig en etapp närmre LA.
shit.

försöker packa. jag hatar att packa.
jobbigt att välja kläder. lite kill your darlings över det.

försöker ha med mig så lite som möjligt. men det är svårt.
inte för att vara den som är den men vafan, jag har ju en del rätt snygga kläder, höhö.

Hade hur kul som helst igår! natten blev precis så bra som sista natten i landet innan man drar ska vara.

Hammered satin var såklart asbra! haha

bilder från gårkvällen. nyktert.
jag badade i sjön... med spandex och stövlar... hmm...

Tack för de fina presenterna jag fick och vad kul att så många kom till deluxe!

Nu ska jag packa klart, käka, dra till malmö.

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0