Dagens Platta - The Gallery

Altså. Egentligen är det här en miss av mig.
Fan. Jag gillar DT. Och detta är en riktigt bra platta.

MEN. Jag är inte på Melo-death-humör idag. Haha, "Oops".

Äh men vafan. Bra platta!
Men just idag är jag på Zeppelinhumör (nähä?!) så jag byter tillbaka till lite Zeppelin och lyssnar på DT någon dag det inte är så varmt och soligt ute.
Jag behöva mina zeppelinare när det känns som sommar ute. Så är det bara.

Måste erkänna att "Mind is the grandeur" passar lite bättre till dagens humör faktiskt. Akustisk gura och medeltid. Absolut godkänt!
Dessutom är extraspåren på nyutgåvan, alla covers, en trevlig blandning. Sacred reich är favoriten.

Men hur som helst. Gillar man Melo-death och på någon sätt lyckats undgå DT borde man få smisk.
Fantastiskt bra band. Min favorit är Therein (från Projector, lyssna NU! finns på spuurdifuurrd)
Blir så fantastiskt nostalgisk.


woooh, jag börjar bli brun!

Nu ska jag bli klar med den här jävla flyttpackningen!

Love and bruises,
Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0