Dagens platta - Painkiller!

Nu vare jävlar i mig länge sedan jag gjorde ett sånt här inlägg. (i slutat ev augusti förra året för att vara lite mer exakt) oops!

Slår upp min "The 100 Best And Absolute Greatest Heavy Metal Albums In The World" och tar första plattan som kommer upp.
Idag hade jag tur minsann!

Dagens platta: "Painkiller" med Judas Priest.
Inte min absoluta favorit med dem men fy fan så bra den är!
Trummintrot till Painkiller är legenderiskt. Fantastiskt bra låt som följs utav den ännu bättre "Hell Patrol". Och efter den en utav de bästa låtarna man kan lyssna på på morgonen: "All guns blazing". Man vaknar till iaf.
Går inte att sitta still till den här plattan.

Förresten är den här plattan bara några dagar yngre än jag är!
Släpptes 3e September 1990.





All guns blazing

Nu bär det av mot BG - dags att repa!

Love and bruises,
Loud

Kommentarer
Postat av: Annonymus den andre

Du är Sjukt snygg!

2011-04-19 @ 23:13:47
Postat av: Luvan

hahaha, tack

2011-04-20 @ 21:02:22
URL: http://luvanloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0