Stenhårt @ Stenladan

haha, tjusigt!
(jag kan inte vara den enda som tycker den ser... skev ut?)

Ah well, det var inte vi som gjorde postern. Hur som helst är jag sjukt taggad inför giget på imorn!
Jävla tråkigt att missa MFC-chatten. Skulle suga riktigt jävla stenhårt om Mustaine trillade förbi och jag missar det men men, vad gör man inte för gig? *mummelmummel*

På tal om Mustaine hittar jag inte mitt jävla plektrumhalsband! Mustaine's plektrum! som han spelat med! ÄR BORTA! Jag måste fortsätta städa. Jag håller på att få en hjärtattack här borta!

Nu ska jag vara sådär kvinnligt händig och sätta upp mina hyllor! Tänkte flytta över skivsamlingen dit. Svårt att skryta med den när den är gömd i bokhyllan bakom den städnigt öppna "köks"dörren.

Love and bruises!
//Loud

ps. kom just hem. aldrig varit i såhär dålig form. har nog aldrig varit såhär genomblöt heller. jag känner mig som en dränkt katt. jävla regn! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0