Slutdemonstrerat



Kanske inte riktigt så mycket folk men idag har vi demonstrerat. Och delat ut en massa UMR-blad! Uppstartsmöte för lokalgruppen på fredag!
Bara för att få det sagt för att jag inte orkar med alla jävla PK-människor:
Jag tycker alla ska ha rätt att få uttrycka en åsikt men när ett parti som SD kommer in i riksdagen är något riktigt jävla fel.
Kom ihåg att Hitler också kom till makten helt lagligt och demokratiskt.

Nu ska jag försöka orka fixa käk, bara käkat två knäckemackor idag... Rep ikväll.

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer
Postat av: Simon

Hitler kom inte till makten helt lagligt och demokratiskt...

2010-09-23 @ 01:07:33
Postat av: Luvan

jaså du? hur tycker du han kom till makten då? sist jag läste något blev han framröstad av folket till rikskansler

2010-09-23 @ 01:32:31
URL: http://luvanloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0