Moar cello!

Varför denna kreativa explosion kanske du undrar? (eller kanske inte, men läs vidare ändå)
Jo, jag satt och lyssnade på lite Primitivity och kom på att "fan ja, jag började ju arra Raining blood för en halv evighet sedan".

Primitivity:


A tout le Monde


Addicted to chaos


Hangar 18

höhö, Megadöd såklart.

Köpte förresten av MASSA ljus idag. Så nu har jag det mysigt i höstrusket. Det blåser som fan ute och det känns som att taket snart lyfter. Men jag sitter här med en halv miljard värmeljus och mina svarta ljus i vinflaskor. Varför tittar folk förresten konstigt på en när man köper två dussin svarta ljus? Det är väl helt normalt? eller?

Och jag har två andledningar till varför jag behöver så mycket ljus. Nej, tre!
1. mysigt.
2. värme!
3. ... jag har inte orkat byta glödlampa i taklampan.

Ska koka lite té och ta en paus från Slayer och lyssna på lite Kjellvander. Passar så bra såhär till hösten.

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer
Postat av: Robert

Deras hangar 18 var fet!

2010-09-28 @ 22:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0