Menza-day

Idag har jag en sån där "åh, vad jag älskar den här personen-dag".
Idag är det Nick Menza!



Jag är helt kär i hans trumspel. Det är nästan så att han blir förlåten för sina cykelbyxor.
Vad fan är grejer med trummisar och shorts anyway?!
Bara för att du sitter bakom ett trumset innebär det inte att det är okej! Ta det från mig, jag är också trummis!
Men den här killen är så stencool att jag nästan kan bortse från det. Bara nästan.


men ja, jösses å jävlar i havet!

Jag är nog lite kär i honom ändå. Fast mest så som han var på 90-talet. Eller ja, jag är nog mest kär i hans trumspel.
För att han är så jävla grym.
Ja tycker både Nick och Marty skulle kunna komma tillbaka. Chris och Shawn är grymma men hallå, Nick och Marty!




bästa lineupen. (och bästa bilden "ljuva 90-tal", hah!)

Nu ska jag återgå till min städning.

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer
Postat av: Robert

Nick och Marty är nog bara en önskedröm :( Nick skulle ju varit med i den här lineupen. Men hade skitit i att öva trummor medan Megadeth låg på is och var inte i skick när det gällde, så vitt jag vet.

2010-09-15 @ 17:07:50
Postat av: Luvan

jag vet att det är en önskedröm.

Nick spelar fortfarande trummor. Jag tror problemet var drog-relaterat. Han ser inte jättepigg ut nuförtiden.

2010-09-15 @ 17:34:51
URL: http://luvanloud.blogg.se/
Postat av: Robert

Inte helt omöjligt att det var drogrelaterat. Jo vet att han lirar fortfarande. Det senaste jag hörde med Nick var rätt tråkiga och uppenbart triggade trummor (för att kunna tighta till i studio kanske?).

2010-09-15 @ 17:45:41
Postat av: Luvan

Vilket projekt? Nu blev jag nyfiken. Triggade trummor är så jävla tråkigt!

Sett hans soultone-videos? Han ser bannemig inte pigg ut men han kan fortfarande spela!

2010-09-16 @ 00:26:44
URL: http://luvanloud.blogg.se/
Postat av: Robert

Kommer faktiskt inte ihåg vad det hette, var nog en två år sen eller något jag lyssnade. Hmm.. Soultone är cymbalvideos va? Isf kan jag ha sett dom!

2010-09-16 @ 19:56:44
Postat av: Luvan

Just precis! Sjukt trevliga cymbaler de där soultone!

2010-09-16 @ 23:52:53
URL: http://luvanloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0