Kulturministrar och kollektiv

Är jag dum i huvet eller? Plockade ur batteriet istället för minneskortet ur kameran... inte mindre än två gånger! Är nog lite trött i skallen. Suttit och snackat skit och fikat med Fisten på vårt lilla kollektiv - BG - hela kvällen.

Tänkte ladda up en bild på 'Heroin chic'a Fisten men bilduppladdningen dampar så det får bli imorn!

Kulturministern var och hälsade på ikväll. Tuff brud i moderatförpackning.

Nu ska jag avnjuta ett glas äppeljuice och sen nana.

Massa grattis till min älskade Sigge som kommit in på sin utbildning i Malmö! Fyfan vad glad jag är för din skull! Bästa människan, på bästa linjej som resulterar i bästa jobbet! Simply the best, så att säga.

Krig å gnägg!

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0