Jag fastnar inte på bild...

Jag pallar inte ta "seriösa" egobilder så vafan. Jag gör en jävla massa miner istället. Jag fastnar verkligen inte på bild idag. (något säger mig att det kanske i allmänhet är svårt att bära upp dränkt-katt-looken?)

Något är nytt:

Gissa vad?
känner mig jävligt het just nu... ehm.. *hosthost* träningskläder och hela baletten.

Sitter och lyssnar på en massa gammal nostalgimusik. Förut vare Malice Mizer (omg, Aur Revoir live! jag blev helt tårögd när publiken skrek! haha) och nu är det Dir en grey. Fukai to be exact. Grym låt.
"fukaku fukaku fukai kisu wa"

Nu ska jag fortsätta kanpra i mig mörk choklad med kaffebönor (ett litet tips till de som känner att de inte har lust att punga ut en halv förmögenhet för detta tokgoda godis är att köpa kaffebönor och marabou's mörka choklad (eller vilken mörk choklad man vill egentligen) och knapra lite av varje. Detta slår fan vilket jävla godis som helst! om nom nom!) och kolla på Fear and loathing in Las Vegas. Kanske blir ett glas rött till det. Fan vilken schysst kväll jag har framför mig!

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer
Postat av: Mary Raven

Nice blogg! Och nu blev jag sugen på choklad och rött vin också.. Det är såå gott! Haha, det måste vara en tjejgrej va?



sv: Har skickat mail till dig angående linnet! ;-)

2010-09-18 @ 12:30:29
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Luvan

haha! säkerligen!

gött, ska kolla mailen!

2010-09-18 @ 13:28:47
URL: http://luvanloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0