GRYYYMT!

Äh, fyfan vad kul!
Lite krångel, räddare i nöden, bitchiga människor och en jävla massa hårdrock och god öl! Fyfan vad kul jag har haft ikväll!
Jag har ALDRIG varit så jävla utmattad efter (hrm... under) ett gig förut! Jag hade sån sjuk andnöd redan efter andra låten! Jävlar i havet vad jag tog i! För kung och fosteland! Som om det inte fanns en morgondag!

Syrran filmade så kanske, kanske kommer det upp ett litet klipp.

Annars får ni nlja er med en fin-fin bild jag lyckades knäppa på fisten under kvällen i vår "loge".
Först fick vi en städskrubb... Sen blev vi uppgraderade till hela övervpningen! GREAT SUCCESS!


Killen till vänster filmade... De gör en dokumentär.
Jävligt ovant att bli filmad hela tiden. Äsch, bara jag slipper se det är det lugnt! haha!

Nu är det dags att nana!
Jag har nog tamejfan aldrig lagt så mycket energi i ett framförande förut i hela mitt liv.
tokkul och TOKTRÖTT!

natti kexen!
Love and bruises!
//Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0